• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Veelgestelde vragen Mijn Account
Zorg4Bunnik

Zorg4Bunnik

Zorg4Bunnik

Foutmelding

29 juli 2020

De app blijft hangen bij het opstarten

Soms blijft de app hangen op het logo en wil de app niet doorstarten. In dit geval kan de cache of data van de app op uw toestel parten spelen. U kunt

29 juli 2020

Ik krijg de melding dat het niet is gelukt om mijn login gegevens te valideren

Alleen op een Android-toestel krijgt u mogelijk deze melding. Volg de volgende stappen:Verwijder de app helemaal van uw apparaat Installeer

29 juli 2020

Ik krijg de melding dat ik een ongeldige beveiligingscode heb ingevoerd

Controleer in eerste instantie altijd nogmaals de code en controleer of u bij het kopiƫren van de code geen stukje witregel of spatie heeft

29 juli 2020

Ik krijg de melding dat ik nog gekoppeld moet worden

Wanneer u zich heeft geregistreerd in de app en een nieuw account heeft aangemaakt, dan moet de praktijk uw gegevens controleren. Na het controleren

Primaire Sidebar

Waar wilt u meer over weten?

Vraag niet gevonden?

Staat uw vraag of probleem er niet bij? Geef uw melding door via de feedback functie in de Zorg4Bunnik app. U vindt de feedback functie in het menu van de app. Staat er geen feedback optie in de app? Mogelijk moet u de app dan eerst updaten naar de nieuwste versie.

Footer

Snel naar

  • Zorg4Bunnik app
  • Privacy & cookies

Heeft u vragen?

Neem u dan contact met ons op. Onze supportmedewerkers zijn u graag van dienst.